Krása a móda

Chystáte sa na nákup topánok? Odhaľte tajomstvá značky Tamaris

Určite ste už počuli o úspešnej nemeckej značke na doplnky a dámske topánky Tamaris. Obľúbenosť tejto značky neustále rastie. Viete však ako vznikla, či čo sa skrýva za jej úspechom? To všetko sa dozviete v nasledujúcich riadkoch.

V dnešnej dobe ide o jedného z najväčších výrobcov obuvi v Európe. Sledovanie módnych trendov a kvalitné výrobky vedú k spokojnosti nielen predajcov, ale aj zákazníkov vo viac ako päťdesiatich krajinách. Tamaris je značkou silného holdingu Wortmann Group Detmold, do ktorého patria aj iné známe značky, ako je s.Oliver, Marco Tozzi či Caprice.

Súčasť veľkého holdingu

V roku 1967 založil Horst Wortmann v nemeckom Detmolde firmu Wortmann KG. Tá sa postupne rozvíjala a pomaly preberala aj iné značky, čím sa zmenila na holdingovú spoločnosť. O dvadsať rokov neskôr začala pôsobiť aj na rakúskom trhu. Samotná značka Tamaris vznikla až v roku 2002 ako odpoveď na hlavné požiadavky zákazníkov, čo bola vysoká kvalita a rozumná cena. Pre značku bol významný aj rok 2005, kedy otvorili vlajkovú predajňu v Berlíne.

Kvalitné dizajnérske kúsky

Pre jedinečnú značku sú charakteristické nadčasové topánky z kvalitného materiálu. Dizajnéri, ktorí vytvárajú topánky Tamaris, radi využívajú pravú kožu a iné vysokokvalitné materiály. Výhodou je, že kožu dokážu skvelo skombinovať so synteticky vyrobenými látkami a dodať tak obuvi potrebný šmrnc.

Reklama – jednoduchá a úspešná

Kampane oznamujúce kvalitné materiály, pohodlie a dizajn získali nejedno ocenenie. A to vďaka svojej jednoduchosti a grafickej čistote – topánka vyfotená z vonkajšej bočnej strany na bielom pozadí. Mení sa síce podľa aktuálnych kolekcií a jednotlivých krajín, no samotný koncept už niekoľko rokov svedčí o úspešnosti takejto kampane.

Foto: Bigstockphoto.com